Tiltrække flere kunder med magiske af markedsføring

For at begynde at se bemærkelsesværdige succes, skal du få tid til markedsføring. Mange mennesker har tendens til at gøre deres markedsføring en lav prioritet. I stedet for at integrere det som en del af din ugentlige rutine, kan du finde dig selv travlt med at forsøge at finde kunder kun, når du allerede er langsom.
Eller du kan fokusere på markedsføring kun efter alle dine e-mails besvarede, professionelle nyhedsbreve læse, klienter kaldes tilbage, og fristerne overholdes. Disse ting er meget vigtig. De vil dog altid være en igangværende del af din virksomhed. Hvis du ikke få tid til din markedsføring hver uge, vil du ikke kunne oprette en lind strøm af kunder.
Din tid i marketing er, hvad vil hjælpe dig med at tjene penge. Hvis du er i det første år af din virksomhed eller din kunde rørledningen er ikke fuld, så du bør bruge 40-50% af din tid markedsføring. Ja, dette sandsynligvis virker som en masse. Du kan føle som om du aldrig har nok tid at afsætte så meget af hver uge til markedsføring. Men markedsføring til kundeemner, kundeemner, henvisere og centre indflydelse bør være en løbende proces for dig for levetiden af din virksomhed.
Skabe mere plads i din uge for markedsføring af omstrukturering din tid og opgave management. Dit første skridt i at gøre tid for markedsføring er at gå til din kalender og udelade slots af tid til at arbejde på din markedsføring – dette omfatter salg, networking, skrivning, præsentationer og så videre. Næste, lave en liste over essentielle og ikke-essentielle opgaver, der fylder tiden i din dag.
Være ærlige omkring de ting, der spilder tid i din daglige rutine. Og omfatter de ting, du gør for at nøle eller dræbe tid. Forpligte sig til dig selv at du vil lægge dine favorit tidsrøver for arbejde gennem dette program. Husk, at din markedsføring er en investering i dig og langsigtet succes for din virksomhed.
Vi kan alle finde en bajillion måder at nøle – Internet surfing, spille online spil, Se TV, læse e-mails, eller udfylde din tidsrøver valg. Vær opmærksom på disse tid stinker. Hvis du skære ned på disse ting, vil du blive overrasket over hvor meget du kan gøre. Du vil også være begejstret over resultaterne!
Din væsentlige opgaver og din markedsføring, at bidder af gange til at arbejde på som ting. For eksempel, skubbe salg opkald og kunden call-backs i et slot på din ugekalender. Kun tjekke dine mails en gang eller to gange om dagen, og besvare dem alle på én gang. Planlægge uafbrudt tid til markedsføring i del af den dag, da du er den mest produktive.
Udvikle et salgssystem, der giver mening for dig – du kan oprette et simpelt regneark, gøre notater i din planner eller skitsere aktiviteter på en stor flipover-ark på væggen. Pointen er at gøre en årlig profil af din marketing aktiviteter herunder: networking arrangementer, messer, reklame frister, direct mail, seminarer og så videre. Planlægge markedsføring og holde sig til det!
Ved at fokusere på din markedsføring, anerkender du, at dette er et aspekt af din virksomhed, der skal plejes, senere, du vil fokusere mere energi på andre områder. Når du får vist resultaterne af din indsats, kan du skære ned på den tid du bruger på marketing hver uge. Dog, du stadig bør bruge 25-30% af din tid på det.
Markedsføring vil snart blive en vane. Det betyder, at selvom du har travlt, du stadig planlægge tid i din uge for markedsføring, networking, taler, og opfølgende samtaler, kaffe datoer og holde kontakt med tidligere kunder og referrers.
Når du er vant til at gøre markedsføring del af din rutine, vil du finde, at nye kunder flyder ind i din virksomhed i en lind strøm. Vil du ikke have til kamp for at sælge dig selv når gange er langsom, fordi du vil være at få ordet om din virksomhed på en regelmæssig basis.
Forpligte sig til din markedsføring og du vil finde din virksomhed vil vokse som et resultat. Du vil holde din fulde Salgspipeline. Dette vil føre til evnen til at vende mindre ønskeligt arbejde væk, fordi du er i efterspørgslen, vil du kunne hæve deres priser og du vil tjene flere penge! Din igangværende bestræbelser vil sikre din virksomhed er forudsigelig, behagelig og rentable.
Copyright 2006 Marketing Maven

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Rul til toppen